2012. október 9., kedd

Gyöngygolyó elkészítése képekben

Többen megemlítettétek, hogy a gyöngygolyó elkészítésének módját, tegyem közzé. Mivel akkor nem csináltam képeket, így készítettem egy másik gyöngy bogyót is, amely alapján elkészültek a képek és a leírás. Ez teljesen saját, habár biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki ezzel a fajta gyöngy bogyó fűzéssel már próbálkozott :)



Elkészítéséhez szükséges alapanyag:

- 2cm- es fa golyó
- 3mm -es gyöngyök
- 2 db nagyobb gyöngy 5-6 mm
- cérna, tű

Fűzési szám:

1 sorozat, amelyből 9 dbot kell csinálni: 20 db gyöngy
2 sorozat, amelyből 9 dbot kell csinálni: 13 db gyöngy
3 sorozat, amelyből 9 dbot kell csinálni: 9 db gyöngy



Mivel a gyöngyök nem egyforma méretűek, így előfordulhat, hogy egy szemmel kevesebbet, vagy egy szemmel többet kell belerakni, az épp aktuális sorozatba.

Elkészítési folyamat: 

Elindulás és az egyes sorozat felrakása a golyóra:


Egyes sorozatból fent van mind a 9 db:


Kettes sorozat és a hármas sorozat felfűzése:


A lezáró nagy gyöngyszem felfűzése és a végeredmény:


 Jó fűzést mindenkinek :)

1 megjegyzés: